piątek, 27 lutego 2015

TestMeToo- przeczytaj ten post bo Warto.

Witajcie!
W dzisiejszym poście powiem Wam o kolejnej stronie na której działam, albowiem jest to strona TestMeToo, bardzo fajna strona na której wystarczy się zarejestrować, wypełniać ankiety  sumiennie, a w nagrodę dostaje się pełnowartościowe produkty do testowania dla siebie bądź dla dziecka, pierwotnie myślałam że to tylko ściema jak wszystkie pozostałe tego typu strony, jednak myliłam się.
Co jakiś czas logowałam się na stronie i wypełniałam krótkie ankiety, aż w końcu w ubiegły wtorek dostałam wiadomość sms od TestMeToo z zproszeniem do testu, byłam w szoku zalogowałam się na swoje konto po czym wszystko stało się prawdą zostałam wytypowana do testu, a dokładnie nie ja tylko moje dziecko, bo dostaliśmy się do kampani testu klocków Lego duplo.
Jestem bardzo zadowolona, że mi się udało.

A już dziś dostałam wiadomość że paczka została do mnie wysłana. Wszystko jest darmowe nie płacimy ani za produkt ani za paczkę, Wystarczy że po przetestowaniu produktu zdam jego relację na stronie i to wszystko.
Już nie bawem pokaże wam jak wyglądała paczka od TestMeToo z klockami,.
A Was serdecznie zachęcam do zarejestrowania się na stronie, to nic nie kosztuję nic nie tracicie, możecie tylko zyskać.
Polecam i daję Wam Link do strony
testmetoo.com

Polecam Serdecznie. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz