niedziela, 1 marca 2015

Kocham Swoje Dziecko.

Miłość to coś wspaniałego, to takie uczucie które daje dużo szczęścia, radości i spełnienia, moim zdaniem miłość to najpiękniejsze uczucie jakiego można doznać w życiu.
A miłość matczyna, miłość matki do dziecka to jest dopiero uczucie jest to miłość bezgraniczna, bezinteresowna, ogromna i daje poczucie spełnienia a na dodatek jest silnie odwzajemniona od samych narodzin.
z momentem jak tylko dowiedziałam się, że będę mamą, byłam bardzo szczęśliwa i pokochałam moją fasolkę od samego początku i gdy ujrzałam bijące serduszko na USG czułam że powstaje we mnie cud, Będąc jeszcze w ciąży, czując każdy ruch mojego dziecka przepełniała mnie ogromna radość i wielka miłość do niego.
Gdy tylko mój syn się urodził i ujrzałam go po raz pierwszy to byłam pewna, że jest ona miłością mojego życia od tamtej chwili całe moje życie zmieniło się ogromnie i nie chodzi tu tylko o to że miałam więcej obowiązków itp, ale o moje życie uczuciowe o to co działo się w moim sercu w mojej głowie, widząc jak rośnie jak zdobywa nowe umiejętności rozpierała mnie duma. Gdy go coś boli, gdy mu smutno, to wtedy mama jest lekiem na całe zło przychodzi przytula się i wszystko co złe mija, gdy patrzy na mnie swoimi oczkami widzę w nich, że mnie kocha tak zupełnie bezinteresownie, tak po prostu całym sercem, ta wieź która między nami powstała jest nie do opisania słowami ale mogę powiedzieć po prostu, że kocham swoje dziecko i zawszę będzie on moim małym ukochanym synkiem,
Miłość matki do dziecka tworzy się już od samego początku i jest bezgraniczna, bezcenna, to jest taki cud, który w niektórych przypadkach nadaję sens całemu życiu, mimo że po narodzinach nasz świat przewraca się do góry nogami to każdy uśmiech naszego maleństwa sprawia że wszystkie złe rzeczy mijają, bo wiemy, że ta mała istotka darzy nas ogromnym uczuciem, które powinniśmy odwzajemniać.
Uważam, że to właśnie dziecko uczy nas jak wygląda prawdziwa miłość, pokazuje co tak na prawdę w życiu jest najważniejsze.

Moja miłość, mój cały świat. :*



2 komentarze:

  1. U mnie miłość do dziecka przyszła z czasem. A raczej wielka fala miłości i radości została przygnieciona przed lęk o życie dziecka i ogromne poczucie winy. Ale z biegiem czasu każdy jego uśmiech wypełnia nasze życie i po tych trudnych początkach zostało tylko wspomnienie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak dziecko zmienia wszystko. Wtedy dopiero wiadomo co to jest ogromna bezgraniczna miłość. Pozdrawiam

    adphotoz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń