środa, 12 marca 2014

Liebster Blog Award! - Nominacja.

Dzisiejsza nominacja mojego blogu do Liebster Blog Award bardzo mnie zaskoczyła i jednocześnie jest mi bardzo miło, że ktoś zauważył mój blog i docenił moją pracę.
Dziękuje bardzo. :)

Na czym polega Liebster Blog Award ?
,,Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”

Mnie nominowała mam z bloga http://laurusiowy-zawrot-glowy.blogspot.com

1.Co sprawia Ci największa radość podczas blogowania? - to, że mogę dzielić się z innymi moimi doświadczeniami i chwilami które spędzam z synkiem.
2. O której godzinie najczęściej piszesz bloga?- najczęściej wieczorami
3. Warzywa czy mięso?- warzywa
4. Spacer z rodziną czy leżenie na kanapie?- spacer z rodziną zdecydowanie.
5.Kawa czy herbata?- kawa, napój bogów ;D
6.Kraj który chciałabyś^chciałbyś odwiedzić?- Włochy
7.Skąd bierzesz pomysły na posty?- Z życia, z głowy z tego co się u mnie dzieję co mi na myśl przyjdzie.
8.Co daje Ci blogowanie?- daje mi dużo radości.
9. Boje się.... - śmierci
10.Moja najgorsza wada to.... - czasami mówię za dużo.
11. Kocham życie, bo....- mam wspaniałą rodzinę i mam dla kogo żyć.

Ja nominacje i pytania:
coraz-wiekszy-brzuszek
bellove
bedemamaa
jagodowyzakatek
zapracowana mama i jej swiat
moja1ciaza
Zimowa mama
ladivaliciouss
ziarenkoimy 
Filipiamama 
mamolowo 

1.Dlaczego postanowiłaś/eś pisać bloga?
2.Czym kierowałyście się przy wyborze imienia dla waszego dziecka?
3.Twoje największe marzenie?
4.Bogaty i nieszczęśliwy czy biedny i szczęśliwy?
5.Twój ulubiony deser?
6.Ile chcesz mieć dzieci?
7.Czym jest dla Ciebie małżeństwo?
8.Nie ruszam się z domu bez...?
9.Ulubiony Film?
10. Jakie posty lubisz czytać najbardziej?
11.Moje motto to...?.

Pozdrawiam.!!! :D



3 komentarze:

  1. Co do 10 odpowiedzi:)nie raz jest lepiej powiedziec wiecej niz za malo:) pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominację i obiecuję ją ogarnąć w najbliższych postach :)))))

    OdpowiedzUsuń