czwartek, 1 maja 2014

Ostatnio Nas tak mało prawie WCALE... I o tym co u Nas. :)

Witajcie po długiej przerwie. :)
Ostatnio jest nas tak mało tutaj.
Tyle się u Nas zmieniło i to wszystko powoduje, że doba jest dla mnie za krótka i nie mam nawet czasu włączyć laptopa.
Powiem Wam wielką nowość od 1 kwietnia zaczełam nową pracę. Pracuję w sklepie, poszłam do pracy ponieważ chciałam trochę wyjść do ludzi do świata.
Filip to już duży chłopczyk, gdy mama idzie do pracy to on zostaje z dziadkami albo z tatą bo to zależy od tego jaką zmiane mamy w pracy akurat.
Filip niedługo skończy rok ten dzień już tuż tuż .Tak sobie myślę że ten czas za szybko leci a dni są stanowczo za krótkie. Gdy mam wolne albo wracam z pracy to wszystkie rzeczy robię w biegu by jak najwięcej czasu spedzić z synkiem chodzimy na spacery na plac zabaw i korzystamy z  tej pięknej słocecznej pogody.

Filip tydzień temu postawił swoje pierwsze kroki to było coś wspaniałego aż łezka w oku się zakręciła że ten mój malutki chłopiec już tak urósł i poznaję świat na swoich małych nóżkach. Tak bardzo Go kocham. <3


2 komentarze: