sobota, 1 marca 2014

Wracamy! I Zapraszamy :)

Po długiej nieobecności wracamy! W końcu. Nasza długa nieobecność spowodowana była po psutym laptopem, prawie miesiąc temu nasz laptop padł i odmówił posłuszeństwa a jego naprawa trwała prawie wieczność, ale na reszcie się udało i już mogę działać. Nie mogłam się doczekać tej chwili, tak bardzo brakowało mi codziennego przeglądania Waszych blogów i pisania nowych postów. Dzisiaj jak włączyłam komputer to od razu weszłam na blog i zaczełam czytać wasze posty, ponad 2 godziny spędziłam przy komputerze. :)
Na jutro szykuję nowego Posta co działo się u nas jak nas nie było.
Tak bardzo się ciesze, że znowu jestem z Wami!
Pozdrawiam Mama Filipa.! :)

1 komentarz:

  1. Witamy z powrotem :) Nasz laptop też nadaje się już do naprawy, ale jeszcze zipie :D Na wszelki wypadek czas zainwestować w netbooka tylko dla Matki ;D

    OdpowiedzUsuń