piątek, 24 stycznia 2014

Humory i humorki.

Po prostu nie mam sił i nie wiem co mam robić. Mały od kilku dni jest bardzo humorzasty, gdy budzi się rano to wszystko jest dobrze, Filip jest uśmiechnięty i chętny do zabawy, jednak po jakieś godzinie nudzi się i kompletnie nic go już nie interesuje strasznie marudzi i piszczy i tak już wygląda reszta dnia, ciężko go ułożyć do snu. Jedynie spacer jest ratunkiem bo wtedy jest spokojny i grzecznie zasypia jednak przy tej pogodzie nie możemy spacerować godzinami.
Mały jest chwilami nie do zniesienia a ja nie wiem co mam robić żeby był spokojny, myślałam, że jest to może spowodowane ząbkowaniem ale to nie to nie znalazłam żadnej innej przyczyny która mogła by byc powodem jego humorków.
A wieczór to dla mnie zmora, zawsze po kąpieli mały dostał butle i szedł spać, a teraz kompletnie odwrotnie nie chce iść spać w żaden sposób nie idzie go uśpić zasypia dopiero gdy już jest padnięty około godziny 23 a potem budzi się co 2 godziny. Naprawdę nie wiem co się dzieje.
Tutaj Filip jeszcze w porannym dobrym humorze.

3 komentarze:

  1. Może się czegoś boi? Moja mała tak się zachowywała, bo w jakimś momencie wystraszyła się cieni na ścianie i nie wiedziała co to jest dlatego bała się zasnąć, a w dzień szukała emocji by o tym zapomnieć. Szybko się zaczęła nudzić, marudzić, a spać też nie chciała. Gdy doszliśmy o co chodzi wystarczyło jej wytłumaczyć co to. Może się czegoś boi albo po prostu sprawdza swoje możliwości i Ciebie?
    W ostatnim czasie wprowadziliśmy bajki na dobranoc. Może spróbuj mu czytać w zabawny sposób to jakoś się zaciekawi i Ty będziesz miała chwilę oddechu? Aby się wyładował możesz mu dawać gazety do rwania, rzucać z nim piłką, dla uciszenia malować farbami, ugniatać plastelinę, rysować, zrobić z skarpet ludziki i bawić się w teatrzyk, czytać. U mnie to działa. Trudno coś powiedzieć jak sie nie zna dziecka.
    Życzę cierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak już czasem bywa. U nas też jakieś atrakcje. Może coś z tą pogodą nie tak? Może pełnia;) Trzymam kciuki za szybką poprawę!!!

    OdpowiedzUsuń