wtorek, 21 stycznia 2014

Dzień Babci i Dzień Dziadka.

To już dziś jest Dzień Babci a jutro Dzień Dziadka.
To wyjątkowe dni w których można pokazać swoim dziadkom jak bardzo ich kochamy.
Filip ma Dziadków za równo z mojej strony jak i ze strony tatusia, jednak z dziadkami od strony tatusia jesteśmy w strasznym konflikcie zwłaszcza z babcią, która od ponad dwóch miesięcy nie interesuje się swoim wnukiem, uważam to za bardzo złe i brzydkie zachowanie, bo to, że my jesteśmy z nimi w konflikcie nie oznacza, że nie mogą widywać się z małym, jednak Babcia uniosła się dumą i ma Filipa totalnie za przeproszeniem gdzieś, mi osobiście jest bardzo przykro z tego powodu.
Natomiast moi rodzice są wspaniałymi dziadkami dla Filipa.
Razem z Filipem przygotowaliśmy dla dziadków drobne upominki zarówno jak i dla moich rodziców i dla rodziców Piotra, pokażemy, że mamy do nich mimo wszystko szacunek.
Chce Filipa nauczyć szacunku do starszych osób ponieważ to ważne w wychowaniu dziecka. 



A o to mina Filipa którą zrobił gdy usłyszał
, że to już dziś jest Dzień Babci.
Jet bardzo zaskoczony tą wiadomością. :)

4 komentarze:

  1. My też jesteśmy w konflikcie z teściami. Od dwóch tygodni z nimi nie rozmawiamy i ja prawdę powiedziawszy, nie mam na to ochoty. Ale prezenty i laurki mamy więc w weekend chyba się przełamię. Na integrację bym nie liczyła, ale nie dam im argumentów na przyszłość.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak więc jak widzę nie jestem sama i ja również nie mam ochoty z nimi się godzić a zwłaszcza z teściową jest mi dobrze bez nich.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze robicie, że macie też upominki dla teściów.
    Nie powinni jednak zaniedbywać wnuka- mam nadzieję, że to w końcu zrozumieją.
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Konflikty trzeba rozwiązywać. Nie ma co się unosić, pokaż klasę i wyciągnij do teściowej rękę na zgodę. W końcu będzie jej głupio, że ona nie zrobiła tego pierwsza... ;)

    OdpowiedzUsuń