poniedziałek, 1 września 2014

Powrót do blogowania. Nowe... :)

Ostatnimi czasy kompletnie nie pisałam na blogu praktycznie zawiesiłam jego działalność, tłumaczę to sobie brakiem czasu, powrót do pracy, przeprowadzka, dziecko które ma coraz więcej energi i wszędzie go pełno i wiele wiele innych powodów mogła bym tu wymienić ale po Co?
Teraz najważniejsze jest to że wróciłam z zapasem czasu, z zapałem do pracy do pisania tak bardzo chcę podzielić się z wami cząstką mojego życia chce Wam pokazać jak to wszystko wygląda u Nas jak radzimy sobie z trudnościami codziennego życia, jak ja mimo młodego wieku radzę sobie z wychowywaniem małego dziecka z życiem już na swoim z codziennymi obowiązkami. Mam głowę pełną pomysłów na posty o życiu o dziecku i otaczającym nas świecie.
Mam ogromną nadzieję że znajdę ludzi  chętnych do odwiedzania i czytania naszego bloga chcę aby chociaż kilka osóbek zainteresowało się tym co u nas,
 Nowa nazwa bloga i naszego profilu na facebooku to namiastka zmian które nastąpiły. 

Tu link do naszego profilu na Facebooku: https://www.facebook.com/swiatmalegofilipa

Serdecznie Zapraszam Wszystkich chętnych Do nas:)
PS.  A już wieczorem pojawi się nowy post o naszej rodzince. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz