środa, 17 września 2014

16 miesięcy Filipa

Moje malutkie dziecko, no może już nie takie malutkie, kończy dziś 16 miesięcy, a ja nie mam pojęcia kiedy to minęło dopiero co nosiłam taką małą kruszynkę na rękach dopiero co cieszyłam się z jego pierwszych kroczków a tu już minęło 16 miesięcy, za dwa miesiące będę mieć w domu półtora roczniaka. :)  Teraz mam już bardzo dużego chłopca w domu, którego wszędzie pełno który ma w głowie 100 pomysłów na minute i nigdy nie wiem co wymyśli ten mój kochany łobuz, dlatego ja muszę mieć oczy do okoła głowy i masę energi aby nadążyć za tym moim chłopakiem.
Teraz kilka statystyk Filipa.
-Waga około 13 kg i wzrost około 82 cm dokładnie będziemy wiedzieć na najbliższych szczepieniach.
-Rozmiar ubranek 86/92 cm, długość stopy 12cm.
-Pieluszki 4+ lub 5.
-Filip potrafi wymawiac już dużo słów, między innymi, mama,tata,baba,lala,dzidzia, udaje mu się powiedzieć "nie ma", daj albo chcesz, wiem że te słowa wypowiada jeszcze nie dokońca świadomie ale słyszy się to bardzo fajnie.
-Jest bardzo radosnym chłopcem jest ciekawy świata i bardzo lubi poznawać nowych ludzi, na spacerze lub w sklepie potrafi zaczepiać obcych ludzi i wyciąga rączkę na powitanie.
-bawiąc się samochadami naśladuje odgłosy jadącego auta.
-spokojnie przesypia całe noce zasypia około 20:30 a wstaję około 7 lub 8 rano.
-ma apetyt lubi jeść praktycznie wszystko nie jest wybredny, nie lubi sera żółtego nie wiem czemu pluje nim gdy tylko wyczuje że ma go w kanapce.
-Filip już swobodnie potrafi wejśc na kanape, fotel, czy też krzesło.
- mamy już 13 zębów.

Ten mój mały łobuz jest bardzo kochany jednak po całym dniu z nim padam jak kawka do łóżka, bieganie za nim wszędzie wyczerpujemnie do zera, czasami zastanawiam się skąd takie małe dziecko bierze tyle energi :)
Pozdrawiam Was serdecznie.

Jesteśmy już na instagram: http://instagram.com/kasiamamafilipa




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz